PROJE HAKKINDA
21. yüzyıl becerilerinden STEM eğitiminin günümüzün en önemli eğitim yaklaşımlarından biri olduğu söylenebilir çünkü bilim ve teknoloji üretim ve mühendisliğini yönlendirir, öğrencilere disiplinlerarası bir bakış açısı kazandırır ve öğrencilerin projelerini somut bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlar.
STEM , Bilim,teknoloji, mühendislik ve matematik dallarını kapsıyor.Biz projemizde science sözcüğünün bilim anlamına geldiğini sosyal bilimlerin de STEM’in bir parçası olduğunu anlatmak istiyoruz.Bu projede, Türk Dili ve Edebiyatı Ders kazanımları farkı ile Stem projesi yapmayı ve öğrencilerimize 21. yüzyıl ve STEM becerileri kazandırmayı hedefliyoruz.
Projemizin etkinliklerinin uygulanmasında öğrencilere öncelikle bir problem durumu verilir bu problem durumu hakkında derslerde öğrendikleri var olan bilgileri hatırlatılmış, öğrenciler araştırmaya sevk edilmiştir. Bu bilgiler STEM branşları Bilim,Teknoloji, Matematik ve Mühendislik, kazanımları ile eşleştirilir. Öğrencilerden sonra bu problem durumu çözmek için planlamalar, tasarımlar yapmaları istenmiştir. Sürece öğrenci aktif bir şekilde katılır ve iş birlikçi bir şekilde süreci devam ettirir. Yapılan her bir etkinlik, değerlendirme etkinlikleri yoluyla değerlendirilir.
HEDEFLER
1.Öğrenciler problem çözme becerileri kazanmasını sağlamak
2.Öğrencilerin yaparak yaşayarak öğrenmelerini sağlamak.
3.Yaratıcı düşünme ve tasarım becerilerini geliştirme.
4.21. yüzyıl becerileri kazandırma.
5.Öğrencilerde merak duygusunu uyandırmak.
6.Öğrenciler analitik düşünme becerilerini geliştirmek.
7.Öğrencilerin araştırma yapmalarını sağlamak.
8.Yenilikçi ve yaratıcı gücü kullanabilen bireyler yetiştirebilmek
9.Yaşam sorunlarına çözüm üretebilecek ve çözüme uygun ürünler geliştirebilecek bireyleri yetiştirmek.
10.İnovasyon ve icat için yeni yaklaşımlar deneyen bireyleri eğitmek.

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
YanıtlaSilAlanımızda bir ilk gerçekleşiyor,bizi takip edin !!!!!
YanıtlaSilGüzel işler çıkacak, belli.
YanıtlaSil🌸🌸
YanıtlaSil👏👏👏👏
YanıtlaSil